Facebook

ערכת האור לתיקון הספירות ע"ב שמות הקודש עם אריאל ברג

מדיטציה לע"ב שמות – אריאל ראובן ברג

הערה: הנוסח מובא בלשון נקבה כי הוא מכוון  לנשמה שלנו שהיא נקבה, ואנחנו מדברים כנשמה

1

והו

אני מודעת לכך שהבעיות בחיי הן התוצאה של המעשים שלי מן העבר. צירוף אותיות זה מנקה אותי מזרעים רעים שזרעתי, ומאפשר לי להתקדם אל עתיד מלא בשמחה ובסיפוק.

2

ילי

המון אור נשאב ויוצא מהישויות החשוכות השוכנות בתוכי. כוח החיים שלהן מתמוסס ונעלם ואני מתמלאת שוב באנרגיה שמיימית. החיים מתבהרים יותר ויותר בכל יום, כאשר מיליארדי ניצוצות קדושות חוזרות אל המקור; מקור הנשמה שלי.

3

סיט

אני משוחררת מאנרגיות של כעס, קינאה ואנוכיות. אני חופשייה לחולל ניסים בחיי. הכל אפשרי.

4

עלם

אני מחזירה לעצמי את השליטה על המחשבות שלי, ומשתיקה את המחשבות הכפייתיות השליליות.  אני מאפשרת לעצמי להתרכז במחשבות שיצעידו אותי קדימה. המחשבות ההרסניות מסתלקות, אור הנפש והלב מציף במחשבות חיוביות.

5

מהש

אני מאפשרת לעצמי כוח ריפוי עצום ברובד העמוק ביותר של הקיום שלי. יש לדמיין את מ ואחרי זה את ה ואחרי זה את ש שעובר דרכנו ומרפא גם את החברים שלנו ואת הסובבים שלנו. אני אחראית יחידה על מצבי ולא מאשימה אף אחד.

6

ללה

אני מאפשרת לנשמה שלי להגיע בזמן שינה ליקומים רוחניים ולקבל כוח והכוונה שיעזרו לי להתעורר בבוקר מחוזקת בגוף ובנשמה. אני מדמיינת את השם הקדוש ל ועוד ל ועוד ה ומנקה את החלומות הרעים, ואחלום חלומות אמת. בזכות שם קדוש זה אני מתעוררת בכל בוקר טעונה מחדש, מחוזקת, רעננה, מחודשת בגוף ובנשמה חכמה יותר.  

7

אכא

אני מאפשרת לעצמי ליצור סדר מן הכאוס. ושלווה מן המהומה. אני מאפשרת לקבל את כוחות הבריאה במלוא עוצמתם ומשיבה משמעות לחיים. כוחות הבריאה במלוא עוצמתם נספגים בי. מושבת המשמעות לחיים, הסדר חוזר לכנו, והזרימה מוצאת את דרכה בתבנית החיים.

8

כהת

אני מדמיינת את השם הזה, הקדוש, האות כ האות ה והאות ת ומפזרת כוחות שליליים הנובעים ממתח נפשי או מהיתקלות באנשים המקרינים חושך, שנאה, ומקומות ספוגי אנרגיה שלילית. הלחץ מתפוגג, אנרגיה חיובית ואיזון שוטפים את סביבתי. אור נכנס, מטהר ומסלק כוחות מאיימים, בלתי נראים, ומנטרל השפעות שליליות האורבות בסביבה, כולל אלה השוכנות בתוכי. הלחץ נעלם. איזון ואנרגיה חיובית ממלאים את סביבתי.

9

הוי

אני יודעת שמלאכים הם חלקיקי אנרגיה רוחנית המופיעים ונעלמים מכוח המילים המחשבות והפעולות שלי. בזכות אותיות ה אחרי זה ו ואחרי זה י אני מסירה את המלאכים הרעים הנקראים שדים, ואת ההשפעה הכאוטית, ומפעילה מלאכים חיוביים וגם את הכוח המופעל מעצם ההתחייבות שלי להכיל שינוי פנימי עמוק לטובה. תקשורת ביני ובין המלאכים הטובים נכנסת אל חיי והשפעות חיוביות מתחילות מתוכי.

10

אלד

אני מקיפה את עצמי במגן של אנרגיה חיובית מפני מבטים של רוע; עין הרע, קינאה, וכוונות זדון של אחרים. במקביל, אני מפחיתה את התשוקה *שלי* לעשות עין הרע לאחרים. וזוכרת שאם אני עושה עין הרע זה מה שהיקום יחזיר לי.  בזכות אותיות א אחרי זה ל אחרי זה ד אני לא מעוניינת לעשות עין הרע ואני מוגנת מכל קינאה ועין הרע. מגן אנרגיה חיובית מקיף אותי.

11

לאו

בזכות אותיות ל והאות א והאות ו מתנקה כל המרחב והחלל בהם אני נמצאת. האור של שם זה מבטל אנרגיה שלילית ומטהר את סביבתי.  

12

ההע

בזכות צירוף אותיות אלו אני מסלקת את החושך מתוכי ויוצרת הרמוניה ביני לבין בני אדם אחרים,  ובין האנושות לבין הטבע. בזכות השם הזה אהבה מתעוררת בליבי כלפי אחרים מתפוגגת הטינה והמרירות, ובזכות השם הקדוש הזה האות ה והאות ה והאות ע נמשך אור של קדושה לנשמה שלי ואני אוהבת את עצמי.

13

יול

אני מאפשרת לעצמי לחיות בגן עדן עלי אדמות. כוחו של המשיח הפנימי שבי פורץ החוצה ואני סולחת לכל מי שפגע בי לכל מי שהרע לי; ואני מתנקה וחיה בשלום עם עצמי ועם הזולת ואני חוזרת לגן עדן.

14

מבה

בזכות השם הקדוש הזה יסתיים לו כל סיכסוך; השלום פורח ואני מוכנה להתייחס בסובלנות ללא תנאים כלפי כל העולם כולו. אני יודעת שהשלום מתחיל מבפנים ואני שולחת אור לנשמה שלי ואל כל החיצוניות ביקום כולו. אין אלימות בתוכי, אין אלימות מחוצה לי. האותיות מ ואחרי זה ב ואחרי זה ה מנקות אותי מכל רע מכל אלימות. ואור של שלום אהבה אחווה ורעות נכנסים לתוכי.

15

הרי

המסכים מוסרים מן העיניים שלי. אני רואה את הנולד, ראיית העתיד שלי משתפרת האינטואיציה שלי משתפרת בזכות אותיות ה אחרי זה ר ואחרי זה י.

16

הקם

האותיות ה ואחרי זה ק ואחרי זה ם סופית. בזכות צירוף אותיות אלו אני יוצאת מן הדיכאון. אני נטענת בעוצמה ריגשית כדי לקום אחרי נפילה קשה. מהיום אני לא מתפתית לדיכאון. אור רוחני גדול וגדולה נכנסים אל תוכי בזכות צירוף האותיות הקדוש ה ואחרי זה ק ואחרי זה ם סופית. מהיום אני חזקה.

17

לאו

בזכות השם הקדוש הזה אני משוחררת מהאגו שלי. אני בורחת מאגו ומאנוכיות אל ענווה, משפחה, חברות, שימחה וסיפוק אמיתי. אין בי אגו אין בי אנוכיות, אני חושבת על הזולת; אני נשמה טהורה שרוצה רק להעניק טוב ולעשות טוב בבחינת "ואהבת לרעך כמוך".

18

כלי

אני מדמיינת את האות כ והאות ל והאות י ובזכות הארת האותיות הללו המוח והגוף שלי פוריים, מביאים ניסים. בזכות השם הקדוש הזה אני זוכה לכוח הפיריון וההולדה בכל דבר, יש בי ברכה. אני צינור שפע נקי ואני מסוגלת להוליד ברכה ממני.

19

לוו

האור תמיד נמצא זמין למלא את כל משאלותיי בזכות השם הקדוש ל אחרי זה ו ואחרי זה ו. אני זוכה בהכרה שרק אני אחראית להיענות תפילותיי. השם הקדוש הזה יסיר ממני חסימות יטהר מכשולים, ויוצר עבורי תקשורת בטוחה עם העולמות העליונים. בזכות השם הקדוש ל ואחרי זה ו ואחרי זה ו, התפילות שלי נענות במהירות האור. כל כולי רוצה להודות לך ריבונו של עולם שבראת אותי ואני רוצה להעניק לך בחזרה כאות הוקרה.

20

פהל

בזכות צירוף אותיות זה פ ו-ה ו-ל אני נפטרת מהרגלים רעים ומתכונות לא נעימות, ומבטיחה כי השינויים יחזיקו מעמד.  השם הזה ממלא אותי בעוצמה כדי לגבור על האגו הדחפים האנוכיים והתאוות השליליות. אני מוכנה לקרב בהרגלים מזיקים ותכונות האופי הבלתי נעימות בזכות צירוף קדוש זה. אני מבטיחה את הניצחון שלי על הדחפים האנוכיים  והתאוות הרעות.

21

נלך

אני מזמנת את הכוח של האותיות נ ו- ל ו- ך סופית לנקות ממני סרטן, דיכאון, זיהום אוויר, שינאה, מחלות לב.  והאות נ נכנסת אל תוכי והאות ל נכנסת אל תוכי והאות ך סופית נכנסת אל תוכי ומנקה אותי מהתכונות השליליות שבגינן יש לי מחלות פיזיות באשר הן.

22

ייי

בזכות שם קדוש זה אני מתמלאת באנרגיה מקודשת. אנשים רעים שמונעים מאיתנו את האור ושואבים מאיתנו אנרגיה נעלמים מחיי. אני הכוהנת הגדולה במקדש הווייתי. באמצעות כוח זה נשמתי מתמלאת בקדושה ואנשים רעים נעלמים מחיי.

23

מלה

שם זה מעורר את כוח חיי הנצח ומגביר שמחה בתוכי. אני מתרכזת להעביר אור לחברים, משפחה וכל האנושות כולה. אני מקבלת את האותיות מן השמים מ ואחרי זה ל ואחרי זה ה, האותיות האלה מתערבבות בתוך תוכי מנקות את תוך תוכי ופורצות החוצה אל העולם הגדול. ואני מעניקה אור מעצמי החוצה. אני צינור להעברת אור בזכות האותיות מ אחרי זה ל ואחרי זה ה.

24

חהו

אין בי קינאה. כוחו של שם זה ח ו- ה ו-ו אני מאפשרת לשם הקדוש לבטל ולנקות את כוחות השחור שנוצרו כתוצאה מהקינאה, ומפחיתה את הכאב והסבל בעולמי. מחשבות ומבטי קינאה שאני יצרתי מתבטלות מן היקום כולו, ואני לוקחת אחריות על מחשבותיי ועל מעשיי. אני לא מקנאת יותר באף אחד. תודה רבה לך בורא עולם על מה שיש לי, ותודה רבה לך בורא עולם על מה שאין לי. כי כל מה שאתה עושה לטובה אתה עושה. ובזכות השם הקדוש ח ו-ה ו-ו אני בהודייה ויודעת שכל דבר הוא לטובתי.

25

נתה

בזכות השם הקדוש הזה יש בי את הכוח לאמר את האמת ואני לא מתחמקת יותר, ואני לא משקרת יותר. אני לא מפחדת יותר מלהגיד את האמת. אני מתחברת לאמת. אני אומרת את האמת, ואני מקשיבה לאמת. והאות נ והאות ת והאות ה נכנסים לתוכי מנקים לי את הבטן ואת הגרון, ואור של אמת עוטף אותי, ומהיום אני אגיד רק את האמת.

26

האא

באמצעות שם קדוש זה שבים על כנם האיזון והשלווה ונמנעים השיבושים המחרידים בעולמי. אפילו בכאוס יימצא הסדר. מתוך הסערה והמהומות אני צומחת ומתפתחת. בזכות השם הקדוש ה ואחרי זה א ואחרי זה א סדר חדש יצמח לו במהרה מתוך הכאוס. וכל דבר שקורה לי, תודה ריבונו של עולם, כי כל מה שאתה עושה לטובה אתה עושה.

27

ירת

יש לדמיין את האות י והאות ר והאות ת נכנסים אל תוך תוכנו ומאירים את הנשמה שלנו. שם קדוש זה נמצא כרגע בתוכי והוא השותף השקט שלי. השם הקדוש הזה מספק לי אינסוף הגנה. השם הקדוש הזה מתערבב בתוכי ואני נותנת עשרה אחוז מעצמי להעניק שפע, עשרה אחוז מהיום שלי להשפיע טוב לאחרים. השם הזה נכנס בתוכי מתערבב בתוכי והופך אותי לרצון להשפיע.

28

שאה

צירוף אותיות זה מעורר בתוכי אנרגיה של זיווג קוסמי. חצי נשמה מושכת את החצי נשמה השנייה. אני מושכת לעצמי מערכות יחסים בריאות. המערכות יחסים הקיימות שלי מתעשרות ביסודיות, ספוגות באנרגיה של זיווג מן השמיים. אני זוכה לזיווג בזוגיות, בחברות, בעסקים. בזכות השם הקדוש ש ואחרי זה א ואחרי זה ה אני מושכת אל עצמי את הזיווגים הקוסמים שלי להגשמת הייעוד שלי בכל דרך ובכל מקום שבו אהיה.

29

ריי

השם הקדוש הזה מסייע לי להשיל מעל עצמי כעס, שינאה, טינה, תיעוב כלפי אדם אחר או קבוצה. רגשות שליליים גורמים להרס וחורבן בעולם ואני יודעת את זה. ואני מסירה בכוח את השינאה שיש בליבי בין אם אני מודעת ובין אם לא. כל רצון לפגוע מתנקה ממני.

30

אום

אני מושיטה יד לשלום לאלה שעימם הסתכסכתי, ומאפשרת בניית גשר אל העולם העליון וחיבור בין המציאות הגשמית לבין המקור המוחלט של שימחה וסיפוק בעולם הרוחני. שם זה מותר להגיד ולכן נאמר כרגע אאאוווםםם. שם זה מעניק לנו את הכוח והחמלה הנדרשים כדי להושיט יד אל אוייבנו. אני מושיטה יד לשלום לסיים סיכסוכים ישנים ואני מוצאת את הטוב להתחלה חדשה.

31

לכב

בזכות השם הקדוש הזה אני מקבלת כוח להשלים את מה שהתחלתי. אני מקבלת סיוע מצירוף האותיות ל ואחרי זה כ ואחרי זה ב להתגבר על המכשולים הפנימיים: פחד תיסכול שיכחה ועצלות. ניחנתי ביכולת ובכוח להשלים בהצלחה כל דבר שבו התחלתי.

32

ושר

אני מפנימה לקחים מן העבר. כולנו טועים, וזה בסדר שטעיתי. אני סולחת לעצמי על מה שטעיתי. (קחו מספר שניות לחשוב על טעויות שעשיתם ותסלחו לעצמכם).

33

יחו

כדי למצוא את האור אני מחפשת בחושך. בזכות השם הקדוש י ואחרי זה ח ואחרי זה ו אני חושפת כל תכונה אנושית אנוכית וכל כוח שלילי שעדיין פועל בתוכי. והשם הקדוש הזה י ו-ח ו-ו נכנס אל תוכי ומסלק ומעלים לחלוטין את האגואיסטיות שבי. בזכות השם הקדוש הזה האגו שלי מתבטל.

34

להח

האות ל והאות ה והאות ח. אני יודעת שעץ החיים מסמל את  העולמות העליונים. מציאות ללא גבולות מלאה באור ובאנרגיה אלוהית. האגו עוצר מבעדי להיצמד לעץ החיים. בזכות השם הקדוש הזה ל ו- ה  ו- ח  אני מתעלה מעל כל המגבלות שלי ונמנעת מכפילת רעיונות של אחרים מתוך צרות עין. אני מוותרת על ההתבצרות בדעות של עצמי ודבקה בעץ החיים. בזכות ההיצמדות לעץ החיים האגו והעקשנות העיוורת מתבטלת ואני מאפשרת לעצמי אושר עילאי.

35

כוק

בזכות השם הקדוש הזה, את כל התאווה המינית שלי אני משפיעה עליו אור חוזר, ואני נהנית מהמיניות שלי מתוך מקום טהור, ומחזירה אור חוזר. מטהרת את התשוקות שלי ומשפרת את חיי המין והזיווג שלי תוך התחשבות בזיווג, המנקה אנרגיות שליליות מן העבר. אני נהנית ומאפשרת הנאה לאחר.

36

מנד

הקליפה קודמת לפרי, ולפני האור חייב להיות חושך. המכשול הגדול ביותר שלי הוא הפחדים שלי. בזכות השם הקדוש הזה מ ו- נ והאות ד - יש בי אומץ להתגבר על הפחד ולעקור אותו לחלוטין, ומתמלא בתוכי אור של אושר, של חירות והגשמה מלאה. אני מלאה באומץ. חסרת פחד. ואני מתמודדת עם כל פחדי העבר עד שאינם חלק מהווייתי. (קחו מספר שניות לדמיין את האותיות מ והאות נ והאות ד נכנסות לנשמה שלכם ומנקה אתכם מפחדים).

37

אני

נא לדמיין את האות א והאות נ והאות י . שם זה מכניס לי אור לנשמה ומזכיר לי לא להיתפס לפרטים הקטנים, פרפקציוניזם לא בריא לי. שם קדוש זה מגביר את המודעות שלי לגבי ההשפעה ארוכת הטווח של כל מעשיי, ומאפשר לי לקלוט את מלוא היקף מהות היקום. אני מסתכלת על המעשה הכללי של הראייה לטווח ארוך ועל השפעות המעשים שלי, ואני רואה את התמונה הגדולה.

38

חעם

בזכות השם הגדול והקדוש הזה אני זוכה למעגליות. כשאני מקבלת אני זוכרת שאני צריכה גם לתת וכשאני נותנת אני זוכרת שאני צריכה גם לקבל. אני יודעת שרצון לקבל בלבד, או נתינה מתוך תחושה שאני עושה טובה - זה שקר וחושך. אני מבינה שבנתינה מגולמת גם קבלה. אני מעריכה מה שאני מקבלת ומוכנה לחלוק אותו עם האחר. אני נותנת ומקבלת, מקבלת ונותנת. אין בי אגו, אני אוהבת את כולם. ואהבת לרעך כמוך.

39

רהע

אני יודעת שיהלומים הם גבישי פחם שלאחר תנאי לחץ של מיליוני שנים הם הפכו לתכשיט נוצץ, וכך גם אני יודעת שכל הבעיות בחיים שלי יכולות להיות להפוך להזדמנויות חיוביות וברכות. כדי שאני אוכל להפוך ליהלום נוצץ אני מפסיקה לחוש כקורבן בזכות השם הקדוש ר ואחרי זה ה ואחרי זה ע אני מאפשרת שינוי מוחלט של מצבים שליליים להזדמנויות חיוביות ולברכה. החיים מתחילים לקבל את הטעם של כל מה שנשמתי רוצה ומדמיינת. כל מה שקורה לי לטובה קורה. תודה לך ריבונו של עולם על כל הטוב ועל כל מה שנראה לי כרע.

40

ייז

אני יודעת שלמילים יש כוח עצום והן עלולות לפגוע באחרים, ואני עלולה לשלם על זה ביוקר. אני גם יודעת שמילים יכולות למלא אותי בברכות ולשנות עבורי את המציאות לטובה. בזכות השם הקדוש י ואחרי זה י ואחרי זה ז אני משתיקה את האגו ומאפשרת לאור לדבר דרכי, ושכל מילה תרומם לי את הנשמה. האגו שלי מושתק, ואני לא עונה יותר לפני שאני חושבת; וכשמעליבים אותי אני לא אומר מילים מעליבות בחזרה. אני סולחת, ואני יודעת שהכל זה הבורא. הכל זה האחד. ואני לא אעליב אף יצור חי, כי הכל שליחים של הבורא.

41

ההה

בעזרת האנרגיה הקדושה של צירוף אותיות זה, אני מתחברת לכוח של הכוהנים הגדולים בבית המקדש כדי לרפא וליצור רווחה בכל תחומי החיים. אני מעריכה את עצמי. בידי הכוח לפתור את כל הבעיות שלי. ריבונו של עולם, אתה בראת אותי, אני ניצוץ ממך, ואני נותנת לניצוץ הזה לזהור שבעתיים. ובזכות שלושת האותיות הקדושות האלו ה ו-ה ו-ה  אני מעניקה את היכולת לרפא ולהזרים שפע לכל תחומי החיים לכל הבעיות של הבריאות, זוגיות ופרנסה.

42

מיכ

בזכות צירוף האותיות מ ואחרי זה י ואחרי זה כ אני זוכה להכיר את האמת ומגלה את הנסתר ואת האומץ להתמודד  איתה. אני רואה את האמת ויש לי את האומץ להתמודד עם האמת. נא לדמיין את האותיות מ האות י והאות כ נכנסת לנשמה שלכם מנקה את העין השלישית ומהיום אתם רואים את האמת, אף בנאדם שמדבר איתכם לא באמת מדבר איתכם, זה הכל הבורא. הוא הכל. הוא מעביר אתכם שיעורים.

43

וול

אני יודעת שאני יוצרת את המציאות של עצמי. ספקות, ראיית שחורות וציניות הן נבואות שליליות המגשימות את עצמן. יש בי אמונה להשליט את הרוח על החומר. אני מסוגלת לזה. בזכות הצירוף הקדוש ו ואחרי זה ו ואחרי זה ל אני מסלקת מעל עצמי את שליטת עולם החומר. אני שולטת בגורל שלי באמצעות כוח המחשבה. הכל אפשרי עבורי. הנשמה שלי בוחרת את העתיד. אני מנצחת את החומר. האותיות ו ואחרי זה ו ואחרי זה ל נכנסות לתוכי ומתפוצצות ומבטלות את הרצון לקבל, האגו הרע.

44

ילה

בזכות צירוף אותיות קדוש זה אני ממתיקה את הדינים. אני יודעת שהמילים היוצאות מהפה שלי חוזרות אליי כבומרנג. בזכות השם הקדוש הזה י ואחרי זה ל ואחרי זה ה כל מילה רעה שאמרתי מתנקה. אני מתחרטת על כל מי שפגעתי בו, על כל מילה רעה שאמרתי, על כל צער, על כל מכאוב, על כל פחד על כל אנרגיה שלילית. האותיות י ו-ל ו-ה מנקות את כל מה שיצא מהפה שלי, ומהיום ואילך אני אדבר רק מילים שעושות טוב לעצמי ולאחרים.

45

סאל

אני יודעת שכל המזל הטוב הוא באור של הבורא, בזכות השם הקדוש ס ואחרי זה א ואחרי זה ל אני מקבלת מזל וברכה מהאור של הנשמה של הבורא ולא מהאגו. אני רוצה לקבל אור ומקבלת אור רק ממקור של אור. פרנסה בשפע תגיע אליי רק ממקום נקי. מהיום ואילך אני חוזרת בתשובה ומנהלת משא ומתן באמונה. אני לא מרמה יותר אף אחד. אני לא משקרת. כל דבר שאני רוצה להשיג מהיום ואילך אני אגיד את האמת ואשיג את מה שאני רוצה על ידי אמירת האמת. כי אני יודעת שהבורא רוצה רק לטובתי ואני אקבל את מה שמגיע לי גם בלי אגו. ריבונו של עולם מהיום אני דוברת רק אמת וחוזרת בתשובה, ואני מבקשת ממך שבזכות השם הקדוש ס ו-א ו-ל אני אזכה לשפע אמיתי ממקום טהור. ואני סולחת לעצמי על ששיקרתי, ורימיתי, וניהלתי משא ומתן שלא באמונה כדי להשיג את מה שיש לי. ומהיום אני מנקה את האנרגיה שבי ולא אשקר יותר.

46

ערי

בזכות צירוף אותיות קדוש זה ע ואחרי זה ר ואחרי זה י הלב שלי מתמלא בוודאות, ביטחון ואמונה. אני מכירה בכך שאני כבר מקבלת את כל מה שאני צריכה לשם צמיחה רוחנית. יש בי אמונה וביטחון בוודאות מוחלטת שמה שאין לי הוא לא טוב לי, ומה שיש לי הוא בשביל להעניק שפע בחזרה לבני האדם ולבורא, בבחינת ואהבת לרעך כמוך.

47

עשל

בזכות צירוף השם הקדוש הזה אני מאיצה את ההשתנות שלי ומחזקת את כוחות השלום בעולם כולו. האות ע והאות ש והאות ל מנקות את עולמי הפנימי, ובזכות השלום הפנימי שאני עושה בתוך עצמי וסולחת לכולם. אור גדול יוצא ממני לכל העולם כולו ומנקה את כל העולם. שלום עולמי מתחיל בתוכי בזכות צירוף האותיות ע ו-ש ו-ל אני מאיצה ומחזקת את כוחות השלום ברחבי העולם.

48

מיה

אני מכבדת את השקפת הזולת אפילו שהיא מנוגדת להשקפה שלי. ובזכות השם הקדוש מ ו-י ואחרי זה ה אני זוכה להרחיב את התודעה שלי. אני מנקה מעל עצמי חוסר סובלנות ואימפולסיביות ומכבדת כל אדם באשר הוא. ובזכות השם הקדוש  מ ואחרי זה י ואחרי זה ה אני זוכה לעבור את המבחן האמיתי של אישיות רוחנית. אני מכבדת כל בן אדם בעולם, ומוציאה אור מהנשמה שלי גם לרשע הגדול ביותר. אני במחילה. אני בסליחה. אני בחמלה כלפי כל אדם. אני יודעת שכל מי שאני כועסת עליו או שונאת אותו זה בגלל האגו שלי, ושולחת אור לכל בני האדם בעולם. מעכשיו אני מסתכלת על כל בני האדם בעולם כעל אחדות, שלום, אחווה ורעות.

49

והו

האות ו האות ה והאות ו. שם זה מסייע לי לבקש את מה שנשמתי צריכה, ולא מה שהאגו שלי רוצה. אני מעריכה הערכה עמוקה כל מה שיש לי וכל מה שאין לי. האות ו והאחרי זה ה ואחרי זה ו מטפטפות אור אל תוך הנשמה שלי ושמש גדול של אור נשפך אל הנשמה שלי, ובלית ברירה אני אומרת תודה תודה תודה על מה שיש לי ועל מה שאין לי. ובזכות האותיות ו ו-ה ו-ו אני מאושרת. תודה ריבונו של עולם שאתה איתי בכל דבר, גם כשאני לא רואה אותך.

50

דני

בזכות השם הקדוש הזה אני מקבלת כוח להגיע למטרה הסופית. אני מקבלת את יכולת ההתמדה והלהט. וזה עוזר לי להבין שהכל אפשרי. אני לא מתפשרת על פחות מאושר נצחי, צמיחה רוחנית, בן זוג קוסמי, אהבה מושלמת, חיי נצח, ושלום עלי אדמות. עיניי וליבי נשארים ממוקדים במטרה הסופית תמיד. אני לעולם לא מתפשרת על פחות. בזכות השם הקדוש  ד ואחרי זה נ ואחרי זה י נכנס לי אור ענק לתוך העצמות ולתוך השרירים ואני לעולם לא אתפשר על עצמי כי מגיע לי כל הטוב שבעולם.

51

החש

נא לדמיין את האותיות ה ואחרי זה ח ואחרי זה ש. פגעתי באחרים. אני מתחרטת. סליחה. האגו שלי השתלט עליי. אני סולחת לעצמי שפגעתי באנשים בממון, בבריאות, בזוגיות, בכל דבר שעשיתי אני מבקשת סליחה מהעולם, מהיקום, מבני האדם, ומעצמי. מהיום ואילך אני חוזרת בתשובה. היום אני מבינה שכל מה שפגעתי באנשים חזר אליי כבומרנג; ובגלל זה לא זכיתי לאושר שהיה מגיע לי. בזכות כוח התשובה, כל חטאי העבר שלי מקבלים תיקון. ובזכות האותיות ה ו-ח ו-ש התשובה שלי מתקבלת, והתדר האנרגטי שלי נקי. כאילו מעולם לא חטאתי. ואני מקבלת על עצמי מהיום ואילך להסתכל בעין טובה כלפי אחרים, לאהוב את כולם, ולשמוח בשמחתם של אחרים.

52

עמם

השם הקדוש הזה מצית את הלהט שבלב ובנשמה שלי. אותיות אלה מעניקות לי את הכוח לשמר כנות, מסירות, ואת המודעות הנכונה בכל התקשרות רוחנית. בזכות צירוף האותיות ע ואחרי זה מ ואחרי זה ם אני מקבלת להט ועוצמה, ומבעבע בתוכי כוח התמדה עצום. יש בי התלהבות ליצור. אני מלאה במוטיבציה. אני חזקה. אני בהתלהבות על החיים.

53

ננא

אני יודעת שבמקרים רבים התיידדתי עם אחרים מתוך מניע נסתר. רצון לזכות בתמורה כלשהי. מעשה הנתינה שלי היה בשביל לקבל טובת הנאה. בזכות השם הקדוש הזה נ ואחרי זה נ ואחרי זה א נכנס לי אור לנשמה שיסייע לי להעניק אהבת חינם ונתינה ללא תנאי. ובזכות זה אני אזכה לחברים אמיתיים ואוהבים, שימחה והגשמה רוחנית. אני יודעת שהעולם הוא כדור וקרמה חוזרת. ועכשיו אני מבינה שבגלל שאני הייתי צבועה ונתתי כדי לקבל, והנתינה שלי לא היתה טהורה, בגלל זה התקרבו לי לחיים אנשים שהיו צבועים איתי. ומהיום ואילך אני נותנת בשביל לתת. כי אני אוהבת בני אדם, כי אני בן אדם טוב, כי יש לי לב טוב.

54

נית

אני יודעת שכוח המוות לא מתייחס רק לגוף הגשמי, אלא גם לכישלון של מערכת יחסים, כישלון ועוד. בזכות צירוף אותיות קדוש זה אני תוקפת את מלאך המוות ומונעת סיומים של דברים טובים מכל הסוגים. אני מאמינה בכוח של נ של י ושל ת להילחם במוות של המוות.

55

מבה

יש לדמיין את האות מ האות ב והאות ה בזכות צירוף קדוש זה אנחנו מאחדים מחדש את העולמות העליונים עם העולמות התחתונים.  ובזכות שם זה אנחנו מדמיינים איך השם הזה נוסך בנו אומץ. חיזרו אחריי: הרעיונות שלי והמחשבות שלי הופכים למעשים, ומשם לתוצאות ממשיות. מהיום יש לי אומץ ואני מחוייבת להשלים את המטרות שלי ולהגשים את החלומות שלי. בזכות השם הקדוש מ, ב  ו-ה יש לי כוח להשלים כל משימה.

56

פוי

אני מדמיינת את האות פ והאות ו והאות י שנכנסות לי לתוך הגוף ולתוך הנשמה ומנקות ממני את כל הכעסים. השם הזה מטהר את הלב מהכעס וממלא אותו בשקט ושלווה. האות פ והאות ו והאות י נכנסות לי אל תוך הלב ומטהרות את הלב מכעס. חיזרו אחריי: אושר ושלוות רוח נובעים מבפנים וממלאים אותי באהבה. מהיום אני יודעת שכל מה שקורה לי הוא רצון הבורא ועל כן אין לי מה לכעוס יותר.

57

נמם

אני יודעת שיש לי משימה אישית, מטרה רוחנית שעליי להשיג בגילגול הזה. אני יודעת שעולם החומר משבש לי ומפריע לי להשיג את המטרות שלי. בזכות האותיות נ ואחרי זה מ ואחרי זה ם אני מקשיבה בתשומת לב לנשמה שלי שתכוון אותי למטרה ולמקום שאני צריכה להימצא. היום אני מקשיבה לאינטואיציה הפנימית שלי. הקול של הנשמה שלי עולה כאור קדוש ובהיר, ומהיום בזכות צירוף האותיות נ ו-מ ו-ם הקול הפנימי שלי מקבל תוקף חזק יותר, ואני מתקשרת עם עצמי טוב יותר, נקי יותר.

58

ייל

בזכות השם הקדוש הזה אני משחררת את העבר ואני מתגברת על הטבע שלי להתעלות מעל כל סבל וכאב, ומאפשרת לעצמי להתקדם אל עתיד מספק ומלא שימחה. אני משחררת את כל המחסומים את כל הטראומות ואת כל החרטות. האמונה שלי מתחזקת. יש בי את הכוח להתגבר. העתיד שלי יהיה מלא באושר וניסים. אני מזמנת את האותיות י ו-י ו-ל להיכנס אל תוכי ולשחרר אותי בקלות, ובעדינות, וברכות מכל רע.

59

הרח

נא לדמיין את האותיות ה, ר, ו-ח. ובזכות השם הקדוש הזה כשאנחנו חווים עצב, התפרצויות זעם, התקפי דיכאון ,או כשאנחנו חסרי סבלנות ורגישות השם הקדוש הזה יבטיח לנו זוהר מתמיד בחיינו. חיזרו אחריי: אני יוצאת מהחושך אל האור הזוהר. אני מתחברת בחבל טבור אל האנרגיה השמיימית. בזכות אותיות ה ו-ר ו-ח אני יוצאת בקלות ממצבים של התפרצויות זעם, דיכאון, עצב, חוסר סובלנות ורגישות יתר. אני מדמיינת שהאותיות ה, ר, ו-ח נכנסות לתוכי ונשארות שם. ויעזרו לי כשאני אצטרך עזרה.

60

מצר

אני יודעת שהדרך להשתנות דורשת חשבון נפש אישי. בזכות השם הקדוש מ ואחרי זה צ ואחרי זה ר אני מקבלת כוח לעבור את כל המבחנים, להתעלות לדרגה קיומית נעלה יותר, ולזכות בשימחה והגשמה. איזון והרמוניה ממלאים.   וכעת האות מ מעלה אותי לרמת קיום גבוהה יותר האות צ מעלה אותי, אני עומדת במבחני היום יום. יצאתי לחופשי. והאות ר משלימה את המלאכה ומעלה אותי. מהיום הנשמה שלי נקייה ואני רואה את האמת. שיש רק בורא לעולם, ואין כלום חוץ ממנו. אין עוד מלבדו אין עוד מלבדו אין עוד מלבדו.

61

ומב

בזכות השם הקדוש הזה ומ ו-ב, המים שבתוך הגוף שלי מקבלים טיהור ומעורר כוחות של ריפוי וחיי נצח. מי כדור הארץ מטהרים ומתעורר כוח של ריפוי בחיי העולם כולו. על פי הקבלה מים הם תולדה גשמית של אור הבורא וכשהם מזדהמים נפגעת מערכת החיסון האישיות והעולמיות.  נדמיין כאת את האות ו האות מ והאות ב  נכנסים ומטהרים את המים שבתוכנו. תדמיינו חזק אור עצום שנכנס ומטהר לכם את כל מערכת הדם בזכות האותיות ו ו-מ ו- ב.

62

יהה

מהיום אני לא מטיפה יותר לאף אחד, אלא חולקת את חוכמתי באהבה, בכבוד, ובחוסר אנוכיות. אני משתוקקת לחלק חוכמה באהבה בכבוד ובחוסר אנוכיות. המחנך שבי מאיר על כל מעשיי ודיבוריי. בזכות השם הקדוש י ו-ה ו-ה אני הופכת לנשמה מחנכת, מעניקה השראה, ולא מטיפה.

63

ענו

בזכות השם הקדוש הזה מתעוררות התכונות האציליות של ההערכה, הכרת תודה, והבעת תודה. אני מעריכה באמת כל דבר; תדמיינו את השם הקדוש ע ואחר כך נ ואחרי זה ו. בעזרת צירוף האותיות הזה ייפתח לכם אוצר ורק תגידו תודה. חיזרו אחרי: תודה לך ריבונות של עולם. אני מעריכה הכל. אני מפסיקה להתנגד לתהליך שאתה מעביר אותי.

64

מחי

אני יודעת שהטעויות שאנחנו עושים ומגרעות האופי שלי מושכים עויינות וביקורת הטעונות אנרגיה של הרס. בזכות השם הקדוש הזה מ ואחרי זה ח ואחרי זה י כולם יראו את היופי שבי. את הצדדים החיוביים שבי. אני רואה בזכות השם הקדוש הזה את היופי שיש בכל אדם. כל ישותי מוארת ביופי, ספוגה בזוהר הבורא. כך שכולם מסביבי רואים את הצדדים היפים שלי. האגו שלי מוסתר, מתבטל; ואני מוצאת חן בעיני כולם.

65

דמב

יראת השם. ריבונו של עולם בזכות צירוף האותיות הזה אני מקבלת עזרה וסיוע להבין שנתינה לאחרים היא תמיד האינטרס הטוב ביותר שלי. ניצוץ הבורא השוכן בכל אדם מתגלה לליבי. ברורה לי חוכמת החיים של סיבה ותוצאה. קיימת בי הידיעה שנתינה לזולת זה האינטרס הטוב ביותר שלי. ריבון העולמים, אני רוצה להיות כמוך. כמו שאתה הרצון להשפיע ונסתר מבני האדם, ועניו, כך גם אני. בזכות צירוף האותיות ד ואחר כך מ ואחר כך ב אני מבטלת את הרצון שבי לקבל, ומהיום אני רוצה להיות רק בבחינה של להשפיע ולהעניק טוב; כי אם אני אקיים את היסודות שלי אני אזכה לשפע הגדול ביותר ביקום.

66

מנק

בזכות צירוף אותיות זה נעלם הדחף לשקוע בכאב וברחמים עצמיים. אני מוותרת על מנטליות הקורבן ועל הרצון לנקום. אני זוכה לשליטה מחודשת בחיי ויודעת שבכוחי לשנות הכל. אני הופכת להיות הבורא של חיי. אני לא קורבן יותר. יש בי את הידיעה שכל מה שקורה לי בחיים נוצר על ידי וניתן לשינוי על ידי. מהיום אני לוקחת אחריות, מנקה את השינאה, את הקינאה, את התאוות הלא בריאות, ואת הרדיפה לכבוד. בזכות השם הקדוש מ ו-נ ו-ק  ומהיום אני מייצרת עתיד חדש שבו אני אוהבת את כולם ורק משפיעה אור על אחרים. יש לי סבלנות להקשיב לכולם. אני לא מתנשאת יותר מעל אף אחד. כולם הם יציר כפיו של הבורא. ואני מכבדת כל אדם באשר הוא, בלי הבדלים של דת גזע ומין.  השם הקדוש מ ואחרי זה נ ואחרי זה ק מנקה אותי לחלוטין, ואני לוקחת אחריות על כל מעשיי ודיבוריי.

67

איע

תיקוות גדולות עלולות להיות אוייב מר. אני לא מצפה יותר. אני בוטחת וסומכת על הבורא. יש לי שליטה על כוח הזמן בחיי. ומעריכה את מה שיש לי כבר עכשיו. ציפיות שהתאכזבתי מהן מושלכות הצידה. אני מעריכה את מה שיש לי ומקבלת שליטה על המחר אני מתרכזת בעיקר ולא בטפל האותיות א והאות י והאות ע  עוטפות את ההילה הסובבת אותי תדמיינו את האותיות א ו-י ו-ע  סובבות ומטהרות אתכם אין בכם יותר אכזבה. מהיום אתם לוקחים אחריות. אל תצפו מאחרים לעשות את מה שהם צריכים לעשות תסלחו להם. כך רצה הבורא.

68

חבו

בזכות השם הקדוש הזה והאור של השם הקדוש הזה הנשמות של האהובים שלנו נעטפות. גם נשמות אהובנו שעזבו את העולם. ובזכות השם הקדוש הזה הנשמות של אהובנו עולים בעולמות הגבוהים והרוחניות יותר ובזכות השם הקדוש הזה אני זוכה להיות מדיום. ומהיום אני מקבלת  מסרים תמיכה הדרכה ועצות טובות. יש בי פתיחות לקבל את הדרכתם ותמיכתם ועצתם של האהובים שלי. ביכולתי להעלות אותם באמצעות צירוף שם קדוש זה ח ו-ב ו-ו לרמות גבוהות יותר בעולמות הרוחניות.

69

ראה

כשאני חשה אבודה, נבוכה, ומבולבלת השם הזה הקדוש ר ו-א ו-ה יאיר לי את השביל לעבר כיוון ביתי הרוחני. כוח הסבל שלי חוזר אליי. תחושת הנחמה מתחזקת והאומץ והביטחון גוברים. שם זה מאיר עבורי את השביל לכיוון ביתי הרוחני. אני מקבלת בחזרה את כוח הסבל שלי, ומתגברת בי תחושת הנחמה האומן והביטחון. אני חזקה. כל מה שקורה לטובה הוא קורה גם אם הוא קשה.

70

יבמ

אין מיקריות בחיים. לכל דבר יש סיבה. העולם פועל כקארמה. כל מעשה טוב שעשיתי וכל מעשה שלילי שעשיתי, בין בגילגול זה ובין בגילגול אחר. כל מחשבה טובה כל דיבור טוב וכל דיבור רע, כל מעשה חיובי וכל מעשה שלילי - הכל בא בחשבון; ולכן אני מבינה שאין לי בלגן בחיים. כל מה שקורה לי זה השתקפות ואור חוזר של המחשבות, הדיבורים, והמעשים שלי. בזכות האותיות י ואחרי זה ב ואחרי זה מ אני מגלה את הסדר שמאחורי הכאוס, ומבינה את תוכנית האב של הבורא. ובזכות ההבנה אני מחזירה את היציבות והשלווה לחיי. אני מתחברת לראיית הסדר ומטרתי האמיתית בעולם.

71

היי

בזכות צירוף האותיות הקדוש הזה נפתח לי הכוח לראות את העתיד. אני יודעת שיש אינסוף עתידים אפשריים ואני יודעת שכולם קיימים במקביל, והדרך שבה אבחר היא תשלח אותי ליקום שבו אגיע. בזכות השם הקדוש ה ו-י ו-י  אני מזהה את ההזדמנות להתגבר על התנהלות אנוכית ותגובתית. ובזכות זה אני נכנסת ליקום חדש של התפתחות ואור. כוח הנבואה ניתן לי להיכנס ליקום הטוב ביותר בשבילי. אין בי אגו. טעיתי בחיים. סליחה. הקשבתי ליצר הרע.

72

מום

בזכות צירוף האותיות הקדוש הזה אני זוכה לנקות ולתקן את פגמי העבר בדרך הרחמים. העבר הלא טוב שלי נמחק, ההווה מתנקה בזכות מחיקת העבר ושגיאותיו. סביבתי מתנקה מאנרגיה שלילית. השגיאות מהעבר נמחקות באמצעות חיי ההווה המנוקים. נא לדמיין את האותיות מ ואחרי זה ו ואחרי זה ם  פותחים לכם דלת חדשה ואתם נכנסים וצועדים אל תוכה. ומהיום אתם אנשים ישרים טובים לא משקרים תמיד דוברים אמת עושים כל דבר למען שלום אהבה ואחווה ורעות. תם לא מרכלים יותר מהיום אנחנו אנשים טובים יותר אוהבים אחד את השני ומפיצים את חוכמת הקבלה.


 
 

הצטרפות ללימודים (ללא תשלום) 





ייתכן שהמיילים יגיעו לספאם או ל״קידומי מכירות״ - יש להוציא משם את המייל ל״דואר נכנס״.
להדרכה בוידאו כיצד להעביר דואר מחוצץ או מספאם לדואר נכנס ליחצו כאן
במידת הצורך: ניתן לבחור יותר מתחום עניין אחד
נרשמת באתר? מזל טוב! פרטיך יישארו חסויים ותקבל מיילים ומסרונים בהתאם לתחום העניין אליו נרשמת - ההסרה באופן עצמאי בכל עת