Facebook

איך בנוי וובינר מנצח שמייצר מקסימום מכירות

וובינר הוא כלי מכירה אחד החשובים ביותר.
וובינר הוא שידור חי בוידאו שבו אנשים צופים מהבתים שלהם ואתם משדרים מהבית שלכם (או כל מקום אחר)
היתרון בוובינר זה שזה כמו אירוע חגיגי שלאנשים יש את תשומת הלב שלך.

וובינר צופים בו אנשים שעקבו אחריכם ועברו את כל המשפך השיווקי שלמדנו בשיעורים הקודמים.
מדובר בלקוחות פוטנציאליים חמים - רותחים!

זמן משוער לוובינר: עד שעה וחצי! 
זה בסדר שזה ארוך מכיוון שמדובר באנשים שעברו בישול מקצועי ומכל השיעורים שלמדנו קודם לכן.

הוובינר מורכב מ:

30-50 דקות של תוכן
10-25 דקות של מכירה
וזמן לשאלות!!

השאלות צריכות להיות בסוף...תגידו כך:

אני רואה שיש הרבה מאוד שאלות, אבל רגע לפני שאני עונה על השאלות אני רוצה לספר לכם על הזדמנות מיוחדת להצטרף אלי ל...

אל תענו על שאלות לפני שאתם עוברים את שלב המכירה כדי לא עייף אנשים שהשאלות לא מעניינות אותם וגם בגלל שהשאלות לא נגמרות.
הוובינר זה המומנטום שלכם למכור! תנצלו את זה בצורה הכי חכמה!

הנה הסדר שוובינר צריך להיות מורכב ממנו:

- ספרו על המוצר
- ספרו על הבונוסים
- תגידו את המחיר מחירון של המוצר...ותתנו מחיר מיוחד למשתתפי הוובינר
- תתנו דד ליין! (מי שיקנה היום עד שעה כך וכך יקבל בונוס מיוחד)
- שלב המכירה - להפנות לדף המכירה - לשים את הלינק ממש על המצגת - בצ׳ט של הוובינר ולהכין מראש אי מייל אוטומטי לכל מי שהשתתף עם לינק לעמוד המכירה.

אני גם ממליץ בסוף וובינר לתת טלפון של טלפנים. יש אנשים שיש להם עוד שאלות וחשוב להם שיחה אישית עם נציג.

כל המידע נמצא ומפורט בסרטון שלהלן:

אני ממליץ לכם לעבור על כל החומרים שלמדנו קודם ואל תדלגו על שום שלב. כי הכל ביחד זו יחידה אחת שמייצרת ומגדילה מכירות