Facebook

איך להגדיל את האמון שלך אצל בני האדם ולהגדיל את המכירות?

בכל מה שקשור לביגוד, הנעלה ושאר מוצרים דומים אנשים רוכשים מהחנויות בשביל ההרגשה הטובה והיוקרתית וסיבות נוספות.
בחיים האמיתיים לרכוש מחנויות דברים שאינם נחשבים יוקרתיים ומותגים, אנשים ירכשו אם יש בצד השני איש מכירות מיומן שיודע להסביר, לענות על כל השאלות ולטפל בכל ההתנגדויות אם יש כאלו.

באינטרנט, אנשים כמעט באופן אבסולוטי יעדיפו לרכוש מוצרים שהם מותגים - זה השקט והבטחון שלהם שהם רכשו מוצר טוב ואיכותי מסיבת אפקט העדר :״אם כולם קונים - אז כנראה שזה מספיק איכותי וטוב...ואם זה מותג - בטח יש מדיניות החזרה שמגן עלי כצרכן״

אבל מוצרים שאינם מוכרים - קשה מאוד למכור באינטרנט, מכיוון שאין מותג מפורסם שנותן את השקט והבטחון או אין דמות מפורסמת שאני מכיר שעומדת מאחוריו ש״מפחד לשרוף את השם שלו״.
אנחנו כצרכנים קוראים לזה ״לקנות חתול בשק״, כלומר: באינטרנט לעומת החיים האמיתיים אנחנו יותר נעדיף לקנות מוצר מוכר, מותג מפורסם או מדמות מפורסמת מאשר ממישהו לא מוכר ומוצר שאינו ברור לנו מי האבא והאמא שלו.

לכן, מטרת העל שלנו למי שרוצה למכור דרך האינטרנט, זה קודם כל להפוך את המוצר שלו למותג או להפוך את עצמו למותג (כוכב רשת) שיאפשר לו למכור כל דבר.
וכצרכנים יש לנו נטייה לקנות יותר בקלות ממי שאנו סומכים עליו, ביותר כסף, יותר מוצרים...בקיצור החיים הטובים.

אז איך הופכים למפורסמים / כוכבי רשת?
ומהי שיטת המכירות הטובה ביותר בעולם האינטרנט?

1. תעשו המון סרטוני וידאו
יש כלל ברזל: תת המודע שלנו אוהב דברים שמוכרים לו. ככל שתאריכו את זמן הצפייה שלכם מול אדם מסויים - כך תגדל באופן אוטומטי (אם אתה אמין כמובן), רמת האמון שלך בו.

2. תנו ערך מוסף לאנשים. ערך כזה שיזכרו אתכם ויוקירו אתכם וירגישו אפילו חייבים לכם טובה בחזרה
ההיגיון ברור - אתה נותן משהו שהוא יקר מאוד לליבך, ומתוך הנתינה אנשים מעריכים אותך, רמת האמון שלך בהם עולה ומשם הדרך למכירה קצרה.
אגב, כשאני אומר לתת ערך מוסף - לא הכוונה לתת משהו שעולה לכם הרבה כסף...הכוונה שלי במתן מידע חשוב ויקר שאם לא הייתם צריכים לעבור דרך להיות מותג, הייתם מוכרים את המידע הזה

3. תנו לאנשים מתנות = שוחד אתי
יש סיפור בגמרא על רב אחד שקיבל מידע חשוב ממישהו שהיה צריך להישפט אצלו, הרב פסל את עצמו בטענה שהוא פסול לשפיטה כי הוא משוחד.
כשאנחנו מקבלים משהו ממישהו שלא בתמורה - יש לנו רגש חיבה נוסף בדרך כלל על אותו נותן והסיכוי שנהיה אובייקטיביים לגביו פוחת.
לכן מתנה אינטרנטית באופן אוטומטי תגדיל את רמת האמון של הלקוח הפוטנציאלי הבא לקנות אצלך. תת המודע שלו מתרגם שאתה אדם נחמד ונעים שכדאי לו לשלם לך.
כשאני מדבר על מתנות אני מדבר על קובץ pdf להורדה חינם עם מדריך, או צ׳ק ליסט מתנה - אבל זה צריך להיות מספיק חשוב ויקר כדי שאנשים יעריכו אתכם בתמורה.

אני הדוגמא הטובה לכך: כל המידע הזה שאתם מקבלים ממני באתר הוא יקר לי מאוד. אני מכרתי אותו בעבר בעשרות אלפי דולרים, אבל מכיוון שאני רוצה לקוחות חדשים ואנשים לא מכירים אותי ואת היכולות שלי - אני נותן לכם את ה״מה לעשות״, ומי שירצה לדעת ״איך לעשות״ את זה בצורה הכי נכונה פונה אלי ואני גובה עבור זה תשלום.
אבל הרעיון שאני נותן לכם - אני מיישם בעצמי: תנו ערך מוסף אמיתי ואיכותי לאנשים, כדי שידעו שאתם באמת אוטוריטות ומומחים בתחומכם ויקנו מכם בקלות.
 

4. תמכרו לאנשים מוצר זול
זה נכון שהמטרה שלכם כאנשי עסקים היא לכוון למכירה הגדולה יותר...אבל מי שחושב שהוא יפגוש בחורה וישכב איתה תוך שעה - ברוב המקרים זה פשוט לא עובד.
למי זה עובד? לאנשים מפורסמים. אנשים מפורסמים - ככל שיש סביבם יותר הילה, כבוד ונחשבים סלבים גדולים יותר, יכולים בקלות יותר להשיג את מבוקשם ללא המשחק המקדים ביחסים שבינו לבינה או באופן כללי במכירות.
אנשים שאינם מוכרים צריכים לרכוש את אמון הלקוח והם יעשו זאת על ידי הצפת סרטוני וידאו איכותיים שלאנשים כדאי לשתף כדי להאריך את זמן המסך שלהם.

5. תנו 100% אחראיות
לתת 100% אחראיות זה יכול להיות לאפשר לאנשים לרכוש דרך פאי פאל (מכיוון שפאי פאל בדרך כלל לטובת הקונה ומחזירה כסף כמעט בכל המקרים), או אפילו להבטיח ללקוח החזר כספי מלא במידה ואינו שבע רצון.
תתפלאו!!! לתת 100% אחראיות מצד אחד מגדילה וחושפת את העסק שלכם בפני סכנת ביטולים, מצד שני זה מגדיל את המכירות בעשרות אחוזים...וכמות הביטולים קטנה באופן משמעותי!!!

6. תנו טעימה מהמוצר היקר - בחינם!
ללקוחות שעברו את כל ״המשפך השיווקי״ - היינו עברו את סרטוני הוידאו והטיפים החינמיים, משם עברו למוצר זול - יהיו כאלו שעדיין יהססו לקנות..במקרה שכזה (במוצרי מידע) - רצוי לתת שיעור אחד או אפילו שניים מתנה.
השיטה הזאת היא קצת טריקית: יש לקחת את הכסף מהלקוח, ולומר לו שעד שני שיעורים (לדוגמא) הוא יכול לקבל החזר כספי מלא

אל תתנו ללקוחות שיעור אחד חינם בלי לקבל כסף מראש, מהסיבה שכל הניראות האינטרנטית המרשימה שיצרנו עבורכם וכל ההילה, מתפוגגת ברוב המקרים במציאות.
ולכן יש סיכוי גבוה לביטול. אם תגבו את התשלום מראש ותתחייבו להחזיר כסף ללקוח - הסיכוי לביטול נמוך יותר כי המעבר של הכספים מהלקוח אליכם כבר נעשה.
מצד שני, כמובן אם לקוח מבקש החזר כספי - אתם תשמרו על האמינות ותחזירו.
השתדלו להיות סופר איכותיים ומדוייקים ותצליחו.
 

7. תפרסמו סרטוני טסטמוניות
הסברתי מה זה בפוסטים הקודמים. אז פשוט לחזור לאחור מי שלא מבין

8. את כל הנראות האינטרנטית שלכם תבנו בצורה סקסית ופשוטה שקוראת לפעולה.

בפוסטים הבאים נלמד איך בונים בצורה נכונה דף נחיתה, אתר, איך מנהלים רשימות תפוצה...במילים פשוטות איך נראים באינטרנט בצורה סקסית ומכבדת
שאנשים ירצו ויסכימו לקנות מכם כל דבר, איך לגרום לאנשים לעקוב אחריכם ולבקש מכם הצעות מחיר ולרדוף אחריכם. החלום של כל בעל עסק.
אז בשלב הראשון יש את מטרת העל: אתה צריך להפוך את המוצר שלך למותג או להפוך את עצמך לכוכב רשת.
משם הכל קל...אבל להפוך את עצמך לכוכב או את המוצר שלך למותג...איך לעזאזל עושים את זה?

להלן השלבים: