Facebook

איך בונים אתר מכירה מקצועי שמגדיל הכנסות

המדריך לבניית אתר מכירתי 

להלן שיטה איך בונים דף בית מכירתי:
  • סלוגן / שורת מחץ – משפט המתמצת את לב העסק ומייצר גירוי אינטלקטואלי
  • לאחר מכן סרטון וידיאו – סרטון תדמית ערוך ברמה גבוהה ככל האפשר המציג את העסק על כל יתרונותיו ותועלותיו
  • טופס רשימת התפוצה
  • תצוגה מקדימה של תוכן האתר על ידי תמונה או סרטון
  • לקוחות מספרים
  • תפריט עליון לצד הלוגו
 
הלכה למעשה
 
אתר מכירה צריך להיבנות על ידי כך שהרעיון המוביל בכל אספקט הוא "קריאה לפעולה", כלומר: בכל מקום שאליו הגולש ניגש – הוא מתבקש לבצע פעולה, כגון: כניסה לרשימת תפוצה, השארת מספר טלפון, הזנת פרטי אשראי וכן הלאה...(כל עסק לפי האינטרס שלו)
 
שני דפים עיקריים יש בתוך האתר:
 
דף הבית – המתקפה השקטה לקריאה לפעולה
מכיוון שדף בית הוא הפנים של העסק, וכמו שאומרים: אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני, - דף הבית חייב לשדר את המטרה שאליה הוקם האתר ולכן:
 
  1. קריאה לפעולה ראשונה – חלון קופץ (פופ אפ) לפי המתודה הבאה:
 
  1. כותרת מושכת, כגון: להורדה חינם
  2. מספר מילים שיווקיות
  3. טופס הרשמה (או כל אינטרס אחר שיש לעסק)
 
 
Description: C:\Users\User\Downloads\Untitled.png
 
 
 
2. קריאה לפעולה שניה – חלון קופץ נוסף לצד הקודם – רישום ל"התחברות לוריד"
 
רצוי לא חייב: ישנה תוכנה המאפשרת לבצע פוש נוטיפקיישן( כמו ההתראות של האפלקציות) על מסך המחשב.
התוכנה שואלת את הגולש אם ברצונו לקבל התראות / מידע חדש מהאתר / מהמכללה .
במידה והלקוח מאשר בכל פעם שמתעדכן האתר / עולה תוכן חדש , הגולש ידע על כך תוך כדי גלישה רגילה במחשב הפרטי שלו .
 
Description: C:\Users\User\Downloads\Untitled (1).png
התוכנה נקראת pushcrew  
 
 
3. קריאה לפעולה – שלישית – שתפו, לייקו, הגיבו
 
באמצעות פיצ'רים בוורדפרס, ניתן לשתול יחידת באנרים לשתילה קבועה במסך.
toolbar pin scrool down  : סרגל כלים אשר מכיל בתוכו: שיתוף של דף הבית בפייסבוק , לייק בפייסבוק , שליחת האתר בהודעה פרטית בפייסבוק , שליחת הודעה דרך הווטסאפ ושליחת אימייל .
Description: C:\Users\User\Downloads\Untitled (3).png
 
 
 
4. קריאה לפעולה רביעית – צ'טבוטים
 
ישנו כלי נוסף מבית חברת virtual sprit  של צאט עם נציג דיגיטלי : כלי זה מאפשר לגייס לידים דרך האתר בזמן אמת וגם לשמור על קשר עם הלקוח שלך .
Description: C:\Users\User\Downloads\Untitled (4).png
 
 
5. עיצוב חדש בעולם האתרים - רקעים
בשנת 2017 לא עובדים יותר עם רקע כתמונה אלא עם סרטוני וידיאו שרצים ברקע
גם WIX כבר עובדים כך .
 
 
מאמרים
עמוד המאמרים בנוי כך:
בתחילת המאמר ישנו סרטון, כותרת , כותרת משנה ומאמר שבנוי פסקאות
בתוך המאמר מוטמעות תמונות
מתחת לכל מאמר קריאות לפעולה: רשתות חברתיות, כניסה לרשימת התפוצה והפניה לף נחיתה
מתחת לקריאת הפעולה: כתבות נוספות שעשויות לענין אותך בשיטת טאבולה או אאוטבריין
מתחת כל אלה תגובות של פייסבוק
 
במטרה להגדיל את האפשרות של הגולש להישאר באתר, לבצע רכישות ו/א ולהירשם – ישנו תפריט צדדי:
בתפריט הצדדי תהיה פרסומת עם הפניה לדף נחיתה
מתחתיו לקוחות מספרים ברוטציה
ומתחת לזה תיבת הפייסבוק
 
תחתית האתר
תחתית האתר (FOOTER) תקרא לפעולה על כל גווניה, לרבות: טופס צור קשר, כניסה לרשימת תפוצה, רשתות חברתיות וכו'
הסבר: בקבצים ניתן לראות את דף הבית ממה הוא מורכב, לאחר מכן קופצים הפופאפים הקוראים לפעולה, ולאחר מכן רואים איך נראה מאמר וכל הקריאות לפעולה היוצאות ממנו.