Facebook

מה זה קמפיין מיילים ואיך בונים אותו נכון

בשיעורים הקודמים למדנו איך לבנות סרטוני טיפים בחינם כדי שאנשים יכירו אתכם, איך להכניס אותם לדף הנחיתה כדי שיירשמו לרשימת התפוצה שלכם,
איך לבשל אנשים על ידי ניהול רשימת תפוצה בצורה חכמה, איך לגרום לאנשים להאמין בכם ולסמוך עליכם.
אפילו למדנו לבנות דף מכירה מקצועי ואיכותי עם הצעה שאי אפשר לסרב לה שיגרום להם לקנות.

עכשיו הגעתם לנקודה שבה שבה אנשים עברו את כל המשפך וצריך להוביל אותם לדף המכירה שהכנתם מראש.
את כל העבודה העדינה של חשיפת הלקוח הפוטנציאלי לפרצופים שלכם בוצעה
ונתתם להם המון מידע וטיפים בחינם - רכשתם את האמון של הלקוחות הפוטנציאלים
עכשיו הגיע הרגע שצריך לומר די - בואו נמכור כבר!
אז אחרי שעשינו הכל כמו שצריך - הגיע הזמן למכור את המוצר שלנו ללקוחות שבישלנו על ידי קמפיין מיילים
אז מה זה קמפיין אי מיילים ואיך בונים אותו נכון בסרטון שלפניכם
אנחנו כבעלי עסקים נעשה וננסה לחשוב על כל דבר שיגרום ללקוח הפוטנציאלי להגיע למצב של תודעת קניה.
המטרה שלנו כבעלי עסקים היא:

1.לגרום ללקוח שלנו להכיר אותנו
2. לגרום ללקוח לאהוב אותנו
3. לגרום ללקוח לסמוך עלינו

קוראים לזה באנגלית to know to love and to trust
אם תצליחו לגרום לאנשים לשלושת הדברים האלו - תגיעו למצב שאתם תהיו אוטוריטה בעיניו ותוכלו למכור לו כל דבר שרק תרצו.

כדי להצליח להגיע למצב הזה - שאתם תהיו אמינים כדי להקל מעל עצמכם את המכירה - אתם תצטרכו לעבור כל שלב שלימדתי בשיעורים הקודמים.

- לבנות סרטוני טיפים
- לבנות דף נחיתה
- לבנות מאגר רשימות תפוצה
- לבנות אתר מקצועי עם עשרות מאמרים
- לבנות סרטון טסטמוניה
- לבנות קמפיין מיילים
- לבנות הצעה שלא ניתן לסרב לה
- לבנות דף מכירה

הכל לימדתי בשיעורים הקודמים באתר.
כל מה שאתם צריכים זה להתחיל ליישם.
מוזמנים ליצור איתי קשר לליווי אישי 053-3364233

בפוסט הבא נלמד מה זה וובינר ואיך בונים וובינר מכירה מקצועי שמגדיל את סיכויי המכירה שלכם ללקוחות שלכם