Facebook
1. תדאגו להיות ראשון בגוגל
לכתוב מאמרים עם מילות המפתח של העסק שלך. גוגל יזהו את הפעילות שלך, יסרקו את המאמרים שלך, ולאט לאט מערכת גוגל תכיר בך כמומחה יותר מאחרים ותקדם אותך למקום הראשון באותן מילות מפתח.
מתחת למאמר יש לציין תגיות ולהטמיע טופס צור קשר

 

איך ליצור חשיפה לעצמך או למוצר או לעסק בחינם ולמכור יותר

כמעט לכל סעיף הכנתי לכם סרטון שמפרט בצורה ברורה יותר כל דבר לעומק

הנכסים הדיגיטליים שלי כדוגמא


2. תיצור מקום שאנשים ייהנו לשהות בו
להקים דף עסקי בפייסבוק של בדיחות (למשל) שמתעסק בענף שלכם. תעלו לשם בדיחות, אנשים ישתפו כי הם אוהבים בדיחות (אותו דבר עם דרמה או חתולים וכו'), ולאט לאט יהיו לדף שלכם עוקבים....זה ייתן לכם כח חשיפה שכשיתחשק לכם תוכלו לפרסם בדף את העסק שלכם...והלקוחות הופכים להיות קהל שבוי
 

3. תקימו ערוץ יוטיוב שנותן מידע בחינם בענף שלכם...לאט לאט אנשים יירשמו ויעקבו אחריכם...עם הזמן תוכלו לפרסם שם מוצרים שלכם מהענף
4. תשתמשו בנכסים של אחרים
תפנו לאתרים (לדוגמא פורטלים ואינדקסים) ותבקשו מהם שיפרסמו את האתר שלכם כקישור שמפנה לאתר שלכם. ככל שיהיו לכם יותר אתרים שמפנים אליכם, כן תגדל החשיפה האורגנית שלכם ותיחשפו לכל הגולשים בכל אותם אתרים...ובמקביל גוגל יתרשם מרמת החשיפה שלכם ויקבל אתכם בברכה מבחינה ייצוגית אורגנית
5. תמיד בכל מקום תחשפו הכל
כשאתם מעלים מאמר לאתר או סרטון שלכם ביוטיוב או כל דבר לכל מקום תשתדלו תמיד לציין את כתובת האתר שלכם, לכתוב מילים עם מילות המפתח שלכם ולמלא תגיות
(אם אתם רוצים לדעת יותר על מילות מפתח ותגיות...תשאלו את גוגל)
6. תשתמשו במה שכבר מצליח 
הנה הסוד הכי גדול שלי במתנה:
קחו סרטונים שהם גם ככה ויראליים ברשת. הכי מפורסמים בעולם ופשוט תשתפו אותם עם קישור לעסק שלכם (כמובן אני מדבר על סרטונים שקשורים לביזנס שלכם...אם אתם מוכרים קורס בנ.ל.פ אל תפרסמו חתול משחק עם כדור סריגה)
הרי הם מוצלחים ובעלי חשיפה מוכחת...תשתמשו בזה (כל עוד אין זכויות יוצרים)
 

7. תנו ערך שיהיה לאנשים כדאי לשתף.

אני יכול עוד ללמד אתכם הרבה (ובחינם) על שיטות פרסום אורגניות (חינמיות), אבל זה מספיק בינתיים.

אין סרטון

לדעת לפרסם בחינם זה לא מספיק, צריך גם לדעת:

- איך מפרסמים
- מתי לפרסם
- מה נכון ומה אסור לפרסם
- למי לפרסם
- איפה לפרסם

בגדול כדי להבהיר מה זו חשיפה אורגנית בחינם אין כמו לתת דוגמאות:
אני הבעלים של דף הפייסבוק "ספורטאים זה כאן" עם 12 אלף עוקבים.
כמעט כל יום אני מפרסם בדיחת ספורט או מידע חשוב ומידי פעם אני מפרסם מוצר ספורט ותזונה לעוקבים ומרוויח מזה כסף


אני גם הבעלים של פורטל התורה והתשובה...אלפי דתיים מגיעים לאתר שלי דרך
גוגל כי הוא ראשון בזכות אלפי מאמרים שכתובים שם ובצד שמאל, יש פרסום של העסקים שלי וכך נחשפים בשנה עשרות אלפי אנשים לעסקים שלי בלי שאשלם אגורה