Facebook
פגשתם במקרה איש מאוד עשיר. יש לכם 25 שניות להציג את העסק שלכם, את הבידול שביניכם ובין המתחרים כדי להפוך אותו למשקיע או לקוח
 
האם יש לכם?
תקליטו את הelevator speech שלכם ותאזינו לו, האם אתם הייתם משתכנעים אם זה היה הelevator speech של מישהו אחר?
 
הelevator speech הוא אחד הדברים הכי חלשים אצל עסקים בישראל והם לא מבינים את גודל החשיבות שלו.
 
נניח שיושב מולך אדם במספרה בתור לפניך ושואל אותך מה אתה עוסק בחיים...
אם תחפור אתה עשוי להיראות מכירתי מדי
אם תענה במשפט אחד, אתה עשוי להפסיד לקוח פוטנציאלי
 
ות'כלס, מי שבאמת מבין ויודע איך בונים elevator speech יכול למלא חורים שלמים ביומן.

בפוסטים הבאים אפרסם איך בונים elevator speech בצורה נכונה שמייצרת התעוררות קניה אצל המאזין.

בינתיים אתם מוזמנים כאן בתגובות (למי שרוצה) לכתוב את נאום המעלית שלו, אני אביע את דעתי אם זה נאום טוב ומה אפשר לשפר

בהצלחה

מה זה ELEVATOR SPEECH ואיך בונים אותו נכון?