Facebook
מהי הצעה שאי אפשר לסרב לה / איך להבליט מוצר באופן כזה שיהיה קשה שלא לרכוש אותו?
 
1. לתת מוצר מתנה בעת הרכישה, כגון: מי שרוכש את הקורס מקבל
רק עכשיו ערכת אימון ביתי מתנה בדואר
 
2. לתת מתנה למי שסיים את הקורס בהצלחה, כגון: תעודה +
יום צילומים עם צלם מקצועי של לפני ואחרי ההצלחה
 
3. הזמנה לכנס שנתי המספק מידע של כל החידושים בענף 
 
4. פורום סגור לשאלות בתוך האתר עם ליווי וייעוץ אישי צמוד
 
 
איך מציגים את הדברים?
 
1. סילבוס
יש להכין טבלה עם כותרת השיעור + 4-5 תתי נושאים
 
2. תמיכה 
צריך להחליט על איזו תמיכה הולכים:
אתר חברים או מיילים או קבוצת פייסבוק סגורה או תמיכה טלפונית על ידי נציג או בכלל וובינר ומעבר לזה אין תמיכה.
אני באופן אישי פחות מתחבר לאתרי חברים.
אני מציע לפתוח קבוצה סגורה בפייסבוק ללקוחות קיימים, ולהכניס אותם ידנית לאחר רכישה
+ לבנות פורום באתר + אחת למספר חודשים לפתוח וובינר פתוח לשאלות - שזה גם כלי מכירה וגם כלי תמיכה
 
3.בונוסים
קבצי פידיאף, טבלאות סיכום, בקיצור - משהו שלא עולה לנו כסף,
כלומר: לפני שלקוח רוכש מוצר - הוא מתלבט. ייתכן שבונוס יקרוץ לו מאוד. רצוי שהבונוס לא יעלה לנו כסף...
 
4. אחריות
החזר כספי מלא תוך 14 יום אם הלקוח לא מרוצה ללא קנסות!!!
מוצר אינטרנטי חשוב מאוד שתהיה לו אחריות אמיתית!!!
אפילו שזה פתח לרמאים - זה סופר חשוב. מי שמעוניין להבין מוזמן לשאול אותי טלפונית על ההשלכות של זה ולהעמיק את הנושא
 
5. תמחור
צריך להגיד שהמחיר עולה משהו עם 6 או 7 בסוף, לדוגמא: 1,497 ולא 1,500
+ לספק הנחת מזומן. זה מסייע בתזרים מזומנים חיובי וגם נח ללקוח

למען הסר ספק מלב, לכל אזרח בישראל יש את הזכות להקים מכללה ולהעניק תעודות מטעמו!

איך בונים דף מכירה, תסריט שיחה מפתה שמעורר קניה