Facebook

ארבעת סוגי סרטונים שכל עסק שמוכר מידע חייב!!

פעם אנשים היו נכנסים לחנות, נתקלים באיש מכירות מיומן שמטפל בכל ההתנגדויות, נותן תסריט שיחה מעלף ומבצע מכירה.
בעידן של היום אנשים:

1. אין להם סבלנות
2. הם מפונקים מרוב בחירה
3. אתם צריכים להוכיח להם בלי לפגוש אותם ששווה להם לשים את הכרטיס אשראי שלהם אצלכם

ולכן צריך מה שנקרא בענף העסקי ״לבשל״ את הלקוחות

איך עושים את זה?

יש ארבעה סוגי סרטונים שאתם צריכים לייצר ולהציג ללקוחות כדי שיקנו מכם:


סרטון ראשון: סרטון טיפ או בשפה השניה שלו סרטון שיווק.

סרטוני שיווק מופצים בחינם ללקוחות פוטנציאלים שלא מכירים אתכם, ואתם צריכים לתת ערך מוסף כל כך גדול וחשוב כדי שיהיה כדאי להם לעקוב אחריכם
זמן: עד 2.5 דקות

איך עושים סרטוני טיפים? ליחצו כאן להדרכה


סרטון שני: סרטון תדמית

סרטוני תדמית מופצים ללקוחות שמכירים אתכם (שראו סרטוני טיפים) - סרטון תדמית יופיע באתר שלכם, בדף העסקי שלכם או בדף הנחיתה שלהם.
מטרת סרטוני התדמית לגרום לאנשים להיכנס לרשימת התפוצה שלכם. ברגע שהצלחתם להכניס אותם לרשימת התפוצה שלכם - בום!! ניצחתם...עשיתם 60% מהדרך לקניה שלהם עבורכם. זה סרטון קצר שצריך להיות עד 1 דקה מקסימום והטקסט בו צריך להיות קצר וקולע כמו: אם אתם נמצאים כאן אז בוודאי שאתם מתעניינים ב...
(בהמשך אני אלמד איך עושים סרטון תדמית מקצועי)
זמן: עד 1 דקה


סרטון שלישי: סרטון מכירה

סרטוני מכירה הם ארוכים כאורך הגלות, שם זה מורכב, ואני אלמד אותו כשנגיע אליו. בגדול: סרטוני מכירה צריכים להציג את המוצר, לטפל בכל ההתנגדויות, ממש להציג ולשתף בהכל! לגרום ללקוח לקנות.
סרטוני מכירה נחשפים לקוחות שבושלו מספיק דרך האינטרנט, שצפו לפחות בעשרה סרטוני תדמית שלכם, נמצאים ברשימת התפוצה שלכם ועוקבים אחריכם בהתמדה
זמן: בלתי מוגבל

סרטון רביעי: טסטמוניה

זה הסרטון בעיניי הכי חשוב. הוא הסרטון גם הכי מורכב מבחינת עריכה. הסרטון הזה יהפוך אתכם לגורו\למומחים\לאוטוריטה בתחומכם.
אני אלמד בהמשך איך יוצרים כזה סרטון. אני ממליץ לגשת לעורך וידאו מקצועי במידה והחלטתם לעשות אחד כזה. 
בינתיים הנה דוגמא של טסטמוניה (סליחה על האיכות).
זמן: עד 5 דקות
מתאים לבעלי קורסים, מוכרי מידע, מטפלים, יועצים, מגשרים, עורכי דין וכל מי שמוכר את עצמו
זה לא תמיד מתאים למי שמוכר מוצרים פיזיים