Facebook

כאשר הלקוחות הפוטנציאליים שלך מקבלים את המידע שמעניין אותם בתזמון המתאים הסיכוי שיגיבו עולה פלאים.

 

אלא שכל נמען ברשימה הוא בעל עניין מעט שונה, ונמצא במקום שונה במשפך השיווקי. אם נשלח מסר אחד לכולם אנחנו עלולים לשעמם חלק מהנמענים שלנו ואף גרוע מזה, להציק להם. זה יגרום לחלק הולך וגדל מהנמענים לאבד עניין במסרים שלנו.

 

הפתרון הוא לפלח את רשימת התפוצה השלמה לתת רשימות שבכל אחד נמצאים רק חלק מהנמענים ולשלח לכל תת רשימה מסרים שונים בזמנים שונים ובתדירויות שונות.

 

קיימות מספר אפשרויות חלוקה, בינהן:

1.      חלוקה לפי תחומי עניין

2.      חלוקה לפי פעולות שנעשו בעבר (כמו פתיחה של מסר)

3.      חלוקה לפי ותק ברשימה  

הקורס לשיווק בדואר אלקטרוני של רב מסר

שיעור וידאו 12 – פילוח רשימות – לשלוח לכל נמען את המידע הנכון בזמן הנכון!

לשיעור הקודם     לקבלת הטבה  - פתיחת חשבון התנסות חינם בחשבון רב מסר - ללא התחייבות! הטובה מיוחדת לגולשי מכללת ידע - ליחצו כאן