Facebook

שיעור מספר 5 מציג נקודת מפגש חשובה בין הפסיכולוגיה לטכנולוגיה.

פסיכולוגית השכנוע דורשת חזרה על המסר. כדי להניע אדם לפעולה כמו הרשמה או רכישה יש לחזור על המספר מספר פעמים. יש אפילו שאומרים שמספר הקסם הוא 7 חזרות.

הטכנולוגיה מאפשר אוטומציה של תהליכים חזרתיים.

אז מדוע לא לשלב בין השתיים?

שילוב כזה הוא שיטת המשלוח האוטומטית של רב מסר – סדרת מסרים.

אבל מדוע להכביר מילים ולהסביר כאשר סרטון הווידיאו עושה זאת כל כך טוב:

הקורס לשיווק בדואר אלקטרוני של רב מסר

שיעור וידאו 5 – סדרת מסרים

לשיעור הקודם    לשיעור הבא   לקבלת הטבה  - פתיחת חשבון התנסות חינם בחשבון רב מסר - ללא התחייבות! הטובה מיוחדת לגולשי מכללת ידע - ליחצו כאן