Facebook

אם תקחו את עצמכם 10 שנים אחורה בזמן והייתי מציע לכם ללמוד איך להרוויח כסף מהבית - הייתם מבינים במה מדובר? או חושבים שאני נוכל?
ת'אמת:)

אני מבטיח שמי שיקרא את הפוסטים שלי (בחינם לחלוטין) בשנה הבאה יכניס לפחות כמה מאות שקלים כל חודש הכנסה פאסיבית

נכסים דיגיטליים, מה הם?
למי שעוקב אחריי וקורא את הפוסט הזה ושאר הפוסטים שלי אני חוסך לו אלפי שקחים או אפילו עשרות אלפי שקלים בלימוד הקורסים של דניאל דוידזון ושאר האנשים שמלמדים איך להרוויח כסף מהבית.

פירוש המילה נכס הוא: משהו שמייצר לך כסף.
נכס מלשון המילה נכנס.

לעומת זאת - רכב שבבעלותך - הערך שלו יורד, והוא מצריך תיקונים והוצאה כספית - הוא הוצאה ולא נכס.

אם יש לך רכב שאתה משכיר אותו - הוא נכס.

נכס דיגיטלי הוא למעשה נכס בעולם הדיגיטל/עולם האינטרנט.

רשימת נכסים דיגיטליים לדוגמא:

- קבוצה בפייסבוק שבבעלותך
- אתר פרטי שלך שנכנסים אליו אנשים כל הזמן
- ערוץ יוטיוב פרטי עם מנויים

הכלל הוא כזה: כל דבר באינטרנט שאנשים נותנים לו תשומת לב הוא נכס דיגיטלי.
למה? כי בכל רגע נתון באפשרותך לפרסם שם משהו ולהרוויח מזה כסף.

היתרון הגדול הוא שאתה לא צריך להשקיע אגורה בפרסום כי אנשים כבר שם צופים, וייתכן שמשהו ימשוך להם את תשומת הלב והם יקנו משהו שפירסמת בבוא העת

הנכס הדיגיטלי הטוב ביותר הוא אתר פרטי בבעלותך, למה?
כי אתה לא תלוי בקריזות של צוקרברג או סרגיי ברין. אתה הבוס.

כמה זה עצוב לדעת שפייסבוק נותנים לדפים עסקיים חשיפה של פחות מ5% לפוסטים שלא ממומנים בתשלום. אנשי עסקים שהשקיעו עשרות אלפי שקלים בבניית דף עסקי עם עוקבים ולייקים הפסידו את כל השקעתם כשבלילה אחד החליטו הנהלת פייסבוק שלא מספיק להם להיות שווים כ400 מיליארד דולר והם רוצים לשאוב מהעסקים הקטנים יותר כסף, אז הם החליטו שפוסט בדף עסקי ייחשף לפחות מ5% מכמות העוקבים, לעומת פרופיל פרטי שיש לו 100% חשיפה.

ואם אתם חושבים שפייסבוק ייתנו לכם להקים פרופיל פרטי ולפרסם את העסק שלכם - גם כאן אתם טועים.
פייסבוק מבצעת מצוד אחר פרופילים פרטיים, ואם הם יגלו שזה פרופיל שמשווק עסק - בום! הוא ייסגר או יהפוך לדף עסקי.

הכל במטרה לגרום לבעל העסק להוציא את כרטיס האשראי שלו

אז אם אתם רוצים נכס דיגיטלי - תקימו אתר מעניין. עדיף להשקיע בו מאשר בקידום ממומן בפייסבוק.

קחו למשל את הצינור - שמתם לב שהם הקימו אתר השם התולע?
למה? כי הבעלים של סטטוסים מצייצים השקיע מאות אלפי שקלים בדף הפייסבוק שלו וכשהתחיל למכור סרטונים מצחיקים ושתל בהם פרסומות - בבוקר אחד נסגר דף הפייסבוק שלו.

גיא לרר פחד שזה מה שיקרה גם לו - והקים אתר שלשם הוא מפנה את הקהל ושם הוא מפרסם.
זכותו. פייסבוק לא יכולים להגיד לו לא על זה.

איך מקימים אתר מעניין שאנשים רוצים להיכנס אליו אתם שואלים? שאלה טובה...

פה זה עניין של טעם.
תחשבו מה מעניין אתכם...מה שמעניין אתכם בטוח יש עוד כמה כמוכם שאוהבים את אותו תחום עניין.
תקימו אתר שמשתף מידע על אותו תחום, לדוגמא: אתר שמפרסם דברים שקשורים לגולף.
שימו שם סרטים מצחיקים על גולף, תכתבו מאמרים על גולף, תעתיקו (ותודו שזה העתק ותפרגנו למקור) מאמרים מרתקים על גולף.

בקיצור, תקימו אתר שיעניין את האנשים שמתעסקים בתחום ותבנו רשימת תפוצה פרטית של אותם אנשים (אולי אלמד איך בונים רשימת תפוצה בפוסט הבא). כשיש לכם אתר עם רשימה גדולה באותו תחום עניין - זה הזמן למכור שטחי פרסום לעסקים שמוכרים מוצרי גולף או להטמיע מודעות גוגל ולייצר הכנסה פאסיבית.

אני מבטיח ללמד בהמשך מה זה ואיך ומתי מטמיעים מודעות גוגל, איך כל זה קשור לדרופשיפינג ואיך מייצרים הכנסה פאסיבית גדולה.

תעקבו. זה משתלם

להרוויח כסף מהבית