Facebook

הקורס לשיווק בדואר אלקטרוני של רב מסר

שיעור וידאו 3 – המשפך השיווקי

לכל ארגון יש מטרה. המטרה של ארגונים עסקיים היא לסגור עסקה. לארגונים אחרים יש מטרות אחרות קבלת תרומה, הצטרפות לעצומה ועוד. כדי להשיג את המטרה הארגון צריך לשכנע את הלקוחות הפוטנציאלייםשלו לבצע פעולה.

לעיתים קרובות בלתי אפשרי לשכנע את המתעניינים לבצע את הפעולה במהלך אחד. נצטרך להסיע אותם במסלול שכנוע שעובר משלב לשלב.

המסלול הזה נקרא "המשפך השיווקי"

עסק שרוצה להצליח חייב ללמוד לתכנן את המשפך השיווקי נכון,  וכמובן לשגר מסרים מחודדים של דואר אלקטרוני שיירתו את המתעניינים בצמתי החלטה וידחפו אותם קלות לעבור לשלב הבא של התהליך.

לשיעור הקודם    לשיעור הבא   לקבלת הטבה  - פתיחת חשבון התנסות חינם בחשבון רב מסר - ללא התחייבות! הטובה מיוחדת לגולשי מכללת ידע - ליחצו כאן