Facebook
איך תגרמו ללקוחות שלכם לראות את המוצר שלכם כמעניין יותר ושיותר כדאי לרכוש אותו מהמתחרה?

1. ליבת המוצר. ליבת המוצר הוא הסילבוס שלכם. תכתבו שם שיעור ואת הנושאים בצורה מסודרת. אתם מוזמנים להסתכל על הסילבוס של הביזנס שלי וללמוד ממנו. ליחצו כאן (הסילבוס נמצא באמצע הדף - צריך ללחוץ עליו)

2. בונוסים - כל הדברים שאנחנו יכולים להוסיף למוצר כדי להפוך אותו להרבה יותר מעניין ובולט מהמתחרים בשוק. תחשבו אילו מוצרים משלימים אתם יכולים לתת ללקוחות שלכם. תחשבו מה הלקוח שרוכש מוצר ספציפי ישמח לקבל בנוסף למוצר שהוא רכש להשלמת החוויה. הבונוס שלכם צריך להיות משהו בחינם או שכמעט ולא עולה לכם כסף מצד אחד... אך מצד שני הוא צריך להיות ערך אדיר עבור הלקוח, לדוגמא: שעת ייעוץ או חוברת הדרכה שכתבתם על טיפים איך להשתמש במוצרים שלכם או הדרכה מוקלטת בוידאו איך לשפר את החיים באמצעות משהו שקשור למוצר שהלקוח רוכש.
רצוי להציע את הבונוס רק בפרק זמן מוגבל למי שרוכש בתקופת זמן מסויימת כדי לדחוף את הלקוחות לרכוש כאן ועכשיו

3. תמיכה - אם החלטתם שיש לכם תמיכה במוצר שלכם. תגדירו מהי ואיך אתם נותנים אותה: במיילים, בוואטספ, בקבוצה בפייסבוק, בטלפון או כל דרך אחרת. חשוב מאוד להגדיר מהי התמיכה ואת שעות התמיכה כדי שלא תקבלו יותר מדי עומס....תגדירו אותה בזמן ואיפה היא ניתנת. זה מסייע ללקוח להחליט לגבי הרכישה של המוצר שלכם וגם משרה תחושת בטחון

4. תימחור - איך לתמחר - אתם צריכים לדעת לבד...או ללמוד בקורס...
א. תמיד תורידו את המחיר בכמה שקלים, כי 97 נשמע הרבה יותר זול מ100. יורד משלוש ספרות לשתי ספרות וגם לא נשמע כמו 99 המאוס שכולם השתמשו בו.
ב. תאפשרו סליקת כרטיסי אשראי ללקוחות שלכם בתשלומים.
ג. תנו הנחת מזומן ללקוחות שלכם כדי לשמור על תזרים מזומנים חיובי

5. אחריות - אחריות עוזרת לנו למכור את המוצר יותר בקלות - היא מורידה את הלחץ מהלקוח ומסייעת לנו למכור. אם אנחנו מאמינים במוצר שלנו ונותנים אחריות - הלקוח גם יאמין. האחריות היא לפרק זמן סביר ותהיו מופתעים עד כמה היא תסייע לכם להגדיל את המכירות. תנו אחריות לתקופה שבאמת משרה בטחון

איך בונים הצעה שאי אפשר לסרב לה